Hem
Logga in för att se dina beställningar
Logga in för att se dina beställningar
Logga in för att se dina beställningar

Varukorgen

Inga artiklar - 0 Kr
Inga produkter i varukorgen.

0

Kom i form man 3-0215 Högintensiva pass

Översikt

Träning i hög intensitet följer en enkel princip: pressa din kropp tillräckligt hårt – om än bara för några sekunder – så kommer den att fortsätta att bränna kalorier i flera timmar efter att träningen är avslutad.

99 Kr
ELLER

Fler bilder

Detaljer

Träning i hög intensitet följer en enkel princip: pressa din kropp tillräckligt hårt – om än bara för några sekunder – så kommer den att fortsätta att bränna kalorier i flera timmar efter att träningen är avslutad. Men var börjar man? I den här tidningen har vi valt ut 11 olika träningsmetoder som kommer få dig att träna i väldigt hög intensitet. Här täcker vi in allt från tabatapass med kroppsviktsövningar som bara tar fyra minuter, till klusterset med blandad utrustning som får dig att bygga muskler samtidigt som du bränner fett, och till och med modifierade strongman-övningar som ger dig både styrka och uthållighet. Den här tidningen är helt enkelt fullmatad med kul och effektiva pass. Oavsett vilka mål du har, hur vältränad du är eller hur mycket tid och utrustning du har, finns här ett antal övningar som kommer att passa, inspirera och utmana dig – och därmed även få dig i bättre form!

Mer information

Artikelnummer KIM1503
Format Papperstidning
Språk Svenska
Utgivningsdatum 2015-06-11
Antal sidor 164
Förlag Dohi Publishing